Love to everybody , but NO Fucking love to me

 Nu orkar jag inte mer du kunde endå säga nåt än att låta mig tro att vi hade nåt men jag hade fel !!!

    Fan!
 
Jag kommer fan aldrig att finna den rätta </3 gud kan inte bara det här ta ett slut </3

Alla säger att man finner kärleken hos en speciel person och det finns två men nu finns det inga kvar av nån av dom..
Visa sår läcker av sig själv men mitt sår i hjärtat är helt spruckit </3  det kommer ta tid att det ska bli helt och det blir ens helt .. Men det som stör mig mest är nog att bli sårad av den man bryr sig om som t.e.x  C....

Gud vill bara bort härifrån det jag önskar nu är nog döden mer än livet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0