Lottis Lundberg

Hej har lite tråkigt just nu så nu tänker jag berätta lite om min stora syster Lottis Lundberg ( Anna-lotta)

Jag har kännt min syster nu i 18år och vi har gått igenom jätte mycket tillsammans, och jag vill att ni ska veta att jag inte hade kunnat fått en Bättre syster eller jag hade inte kunnat önska mig en syster som lottis för min syster ser jag up till och respekterar fast jag inte visar det men jag gör det bara så ni vet.

Vi har haft många roliga stunder och det mesta SKRATT tillsammans som alltid kommer att minnas. För dom visa som är syskon har inte det sorts speciela kontakten eller band som jag och lottis har , det är lite svårt att förklara den biten men en sak vet jag, att jag aldrig kommer vända ryggen mot henne jag kommer alltid att finnas där för henne för hon är min bästavän som är omöjlig att hitta och det är saningen om vad jag känner för henne.

Jag vet att vi bråkar rätt ofta men det blir nästan alltid nåt roligt av det men det är ju så syskon ska vah alla är inte perkefta men just jag och lottis är coolast som syskon, tycker jag iaf HAHA
Jag gör vad som helst för min syster då när det gäller för att hon ska må bra .

För en sak hatar jag, då när jag ser att min syster är ledsen det är det värsta jag kan uppleva och då mår jag dåligt av det men då gör jag allt jag kan för att hjälpa henne!

Jag kommer alltid att vara stolt att vara din lille bror vad som en händer så kommer du att alltid att vara min bästavän och det är en evig sanning som jag vet att jag aldrig kommer bryta !

Jag Älskar dig Lottis Lundberg ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0