2011 bästa fasting !!!

tjenare ! alla läsare heheh det här har varit min bästa fasting någonsin !!! hehe jag blev sjukt full på fastingen jag träffade kompisar och fick nya som jag träffade på fullan haha Tackar Syr min och hennes kompisar !!!! hehehe men iaf

I natt slaggade jag hoss en kompis som heter Mike  haha fan vad full han var , han typ trillade i massa buskar hela tiden och så fick han ju en smäll på näsan igår av nån kille på stan åå det såg inte bra ut  , men vi pratade med polisen sen kom det en sjuk-syster och hjälpte mike som tur var att näsan inte var bryten . Ja anbnars har det varit så jävla bra skön helg !

Justa ja Idag är det ju Morsdag idag men jag säger Morsans-dag 
   Men grattis alla Morsor PÅ Morsans dag !!!!


Älskar dig Mamma ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0