Rolig dag med Anton

Tja i i fredags så var jag med Anton Beckman fan vad roligt vi hade och en början på en bra vänskap, men iaf jag och anton var vid coop och köpte lås till hans skåp ( och lite annat ^^) sen drog vi till gästhamn och fickade för vi köpte en  stor bulle som vi delade på och lemon dricka på Lidel som kostade 17 kr för 6st sen drog vi till stan och träffade tom felicia halle emma och ac . Då var vi vid meddo och chillade lite sen drog jag och anton vill ejes och där träffade jag min älskling ebba och en av minna bästa kompisar Olle andersson ja sen så var vi där tills ebbas buss skulle komme sen efter det så drog vi en tur i stan jag och anton. Sen så blev bodde jag och anton hungriga då drog vi till viking och åt Kebab-Pizza fan vad gött det var ja senare drog vi hem för då började det bli lite kalt eftersom vi glömmde våra jackor hemme hoss mig men då drog vi. Sen när vi kom hem så satte vi oss vid datorerna och kollade på fight scener och det. Senare vid kvällen skulle vi kolla på film men då dampade tv så det gick inte , då gjorde anton en hemma gjord raket som FAILADE sönder för han trodde att det skulle bli en stor smäll med det blev typ ingen alls men iaf vi la oss kl 5 på morgonen sen så värsta efter 3 timmar så väckte han mig för tydligen hade inte han sovit ett skit så jag var ass trött men sen vid 9-10 så följde jag honom en bitt hem sen så drog han.

HAHA vi måste fan va nån mer dag sa jag till han, han bah ja som fan att vi ska mohahaha

Den dagen glömmer man inte hehe
 ja nu kommer det några bilder !xD


En bild på ebba när hon kom hem till sig <3











När Anton somnade en stund så tog jag lite bilder




Fuck vad rolig dag asså måste va med Anton oftare fan xDD


Kommentarer
Postat av: w

2011-03-28 @ 17:57:53
Postat av: ebbaH

vafan kommer jag in där mitt i allt för??? :S

2011-03-28 @ 17:58:39
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0