Karlstad / förhållande tips och lite annat

 tja idag var jag med matte och syr min till Krlstad gug vad kul jag hade men jag tänkte bara på en person som jag inte kan vara från en sekund och det är du ebba andreasson älskar dig så jävla mycket hatar varje gång när vi grällar men det blir bara så för det bevisar ju att man älskar den personen mer men inte om man typ bråkar varje dag så det är ett tips killar om ni kollar så det gör ju inget om du och din brud små bråkar men ta aldrig i och bråka inte för ofta då kan det ta slut men btw jag och ebba  har snart varit tsm i ett år snart längtar verkligen efter henne men under lovet fick jag min bästa present på min dag och när jag öppnade den så fick jag ebba i min famn gud bad jag älskar dig ebba !<3

Ja men idag har jag varit med Mattias Törnqvist och vi drog till K-stad och syr min lottis hängde med  det var líte roligt typ för vi tappade bort lottis i folkmassan så gick runt och leta men typ stress ja men sen så hittade vi henne ja och sen drog vi hem 5 över 6 bussen då satt jag och små smsade med ebba men då somnade jag som typiskt var men iaf  just nu ska jag snart kolla på Film med syrran snart då men ja vi får se senare i natt herrah natt folk/ morron folk/ dag folk jajaj skitsamma herrah folk haha (666)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0