Konstig helg

Ja den här helgen har varit piss , men slutet på den var bra för Igår skulle jag david elias lana hemma hos marcus, men sen så slängde marcus ut oss för han skulle vara med sin tjej fast vi hade bestämt att vi skulle lana men så blev det inte så jag gick hem igår från strand i skjorta i regnet (Y) men iaf sen när jag kom hem så satte jag mig vid tvn och somnade.

Lördagen innan lanet :

Då var jag i Karlstad med mamma och lottis. Vi handlande klädder till avslutningen . Då köpte jag  svarta chinos och en skjorta och snart ska jag köpa slips hehe

Ja idag har jag bara chillat hemma med elias vi typ gjorde inte så mycket men jag tog några nya bilder som jag ska bjuda på nu , Hope you like it ! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0