bumbibjörn ♥ C

Hej idag var jag med bumbibjörnen min  cassandra!

Gud jag är så glad att jag har dig som min vän ! Det tar mycket tid för mig att kunna kalla nån min bästavän men dig kan jag see som min syster och det är inte många som jag kan kalla det och jag är glad att jag kan kalla dig det !  för du finns helatiden och det har du bevisat för mig och jag är så glad över det! och jag Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig min bumbibjörn ♥  Älskar dig bumbibjörnen min !♥

Bara så ni vet så är cassandra en otrolig person som man inte kan hitta i världen och det vet jag för jag har hittat henne ! ♥ och jag vill inte förlora henne !

Med all min respekt så respekterar jag dig  och det är du värd min käre vän ♥
Jag ställer up för dig och finns för dig när som helst och det vill jag att du ska veta .

Du är den som gör mig glad om jag är ledsen du är den som får mig att må bra och skratta ja du är allt som gör mig lycklig och det är sant ! ♥♥♥ 




Du inser inte hur Vacker du är egentligen min käraste vän ♥ 

Detta inlägg är till en av mina bästa bästa vänner 
Till dig Cassandra Edqvist ♥

Min lilla bumbibjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0