sup och svälj trevlig helg ^^

Hej

Den här helgen har varit bra/kul/tråk/depp

Men i fredags så var jag hemma hoss hannes med syr min pontus matte mathilda tobias och david
vi typ hade ass kul men sen blev det lite tråkså jag somnade i hannes säng sen vid klockan 12 på kvällen så skulle jag hem till k-ham igen. När jag kom hem så öppnade jag en chipsbåse och drack coca cola och kollade på film sen somande jag i soffan och på morgonen vakande jag 12

Lördag: Igår så va jag med syr min och Moa andreasson
jag och anna-lotta mötte moa vid handlarn och moa hande med sig rätt många folk o.s.v men iaf sen så drog vi en stund till stan och gick runt, och sen drog vi hem till mig.

sen vid klockan12 på kvällen så kollade dom på tvn och jag satt vid datorn och snackade med ebbah/filip/markus/elias ja och vid 2 så gick jag ner till moa och syr min och kollade på film med dom sen så gjorde jag och moa kaffe för vi var sugna på kaffe då frågade jag lottis om hon ville ha hon bah: nej kaffe är äckligt, hur kan man tycka att kaffe är inte gått? men iaf jag och moa drack varsin cop sen så blev vi pigga och tog kort med syr mins kamera och moas kamera

Vi la oss klockan 6 på morgonen men jag vakande 12 idag igen fattar inte varför men endå det är bra för jag har vänt på dynget o.s.v men idag så kanske jag ska vara med markus kanske ...

Men nu kommer det några bilder sen lördags...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0