School is not four ever, but ...

Tja

Mitt jul lov har varit rätt chill:P jag har varit med  kompisar men den som jag har varit mest med är nog Elias och ludde.

Jag och elias har lanat en vecka hoss varandra för först var vi hemma hoss elias vid Bäckhamar och lanade sen vid Fredagen drog vi hem till mig och lanade och idag åkte han hem kl 4.

Ja och själv har man köpte Respass så jag kan följa med Älskling hem eller nån annan kompis som på landet och det känns bra att jag kan komma hem till ebba för min mamma vet nu vart hon ska åka om jag är borta^^ men iaf det bästa med mitt lov var nog när jag fick träffa ebba och vara med henne på sin föddelse dag för då fick jag träffa ebbas släktingar och hennes pappa Miakel.

Det som har varit stressande var nog med att vända dygnet innan skolan börjar o.s.v men det löser sig nog för det är ju skola imorgon och det kommer faktiskt bli härligt att börja igen för då får jag träffa alla kompisar igen som jag har saknat under lovet.

Mitt nyår var vell okej utom att jag glömde säga " Gott Nytt År" till Ebba för jag ringde henne för jag var så stressad för allt var bara " RÖJ" runt mig då men det lungnade ner sig när jag fick prata med henne så det kändes bra.
Jul afton var vell också rätt okej det kändes typ inte som jul för man längtade inte så mycket efetr det men det jag längtade till var nog att få öppna mina packet =)
Men iaf jag hoppas att ni också har haft en bra Jul lov men vi ses i skolan eller på frid tiden

God natt med er


 Ett kort på mitt respass men mitt respass är mycket sötare en den på bilden för jag har en bild på Ebba i mitt så HAHAHA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0