LAN!= FAIL MEN ENDÅ LYCKAD! =)

Tja i fredag's var jag med Älsk och vi hade det mysigt och typ halv sov o.v.s sen på lördagen så skulle jag elias markus filip och david LANA med david och filip kunde inte komma så det blev jag och elias marcus. Jag hade med mig min egna dator det roliga var att jag och marcus försökte göra så att jag kunde vara inne på hans nätverk för då skulle man skriva in en kod som heter ****** ja men då hade jag o marcus skrivit fel hela tiden så kommer elias och skriver rätt på första försöket^^^haha jävlar vad vi skrattade för jag och marcus kände oss som noobs som MARCUS HAGELBERG ÄR! men inte jag  XD haha elr jo lite gran =) mohahaha men iaf sen så slog vi vad om den som somnade först skulle vara tvungen att springa ut i kalsonger i snön så det tog hela natten för nån av oss för att somna sen på morgonen somnade marcus vid 12 haha men han bah : jag vilade jävla mongo Tarzan på han men vi slängde in snö och sen slängde vi ut han och låste dörren så han stog där och fick ryck och dampade och sa att han skulle döda oss jag och elias hamnade i SKRATT ANFALL! det var så jävla roligt att see hans min så efter 4 timmar släppte vi inn han med då hade vi redan ätit up allt godis och allt haha sen så vid 5-7 tiden drog jag hem till mig och hämtade min syster i Gullspång och så firade vi hennse föddelse dag idag ja men vi ses imorgon i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0