Goood day's

Tja nu har jag och elias lanat i 3 dagar hemma hoss markus
och nu är vi hemma hoss mig och lanar förut drog vi till stan och åt pizza och köpte chips och dricka
sen gick vi hem till mig och satte oss vid datorn för den här dagen har varit en av dom bästa dagarna på lovet för den andra bästa dagen på lovet var när jag fick träffa ebba och vara med på hennes föddelsedag

Och det var skit roligt att få träffa olle andersson igen för han kom till k-ham för en dag sen ocg då var jag elias och markus med han och hans vänner.

Men just nu sitter jag vid datorn och har lvlat up min warrior till lvl6 men jag orkar inte spela längre så nu sitter jag vid msn och chattar med folk

Ja men snart ska jag och elias kolla på film
Men vi ses hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0