Escape the fate



Tja har nyss vaknat klockan är 15:15 jag vaknade tidigare en vad jag brukade göra annars vaknar jag 16:00-17:30 :)
Men iaf igår vart det en ny rasist som försökte skrämma mig igår och han sa att han skulle döda mig imorgon (idag) Men jag orkar inte bru mig för jag vet inte vadj ag har gjort han men iaf jag tror att han inte är 1990 jag tror att han inte är 25-26 för jag vet att en vuxen inte skulle skriva så dära  som han srkiver till mig men iaf jag är inte ett piss rädd för jag vet att han säger baran så för att gör  mig rädd:o

Ja men nyss har jag ätit frukost och jag sitter nu ocg lyssnar på musik Escape the fate- City of sin rätt bra låt en kompis till mig som heter Bryan han skickade den till mig igår på skype och så snackade vi lite o.s.v förut när jag loggade in så frågade jag Julia och min älskling hade kommit till henne en men det hade hon inte så jag ska nog ringa henne nu tror jag men vi ses mer på dagen  hejdå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0