Bup :(

 Tja imorgon ska jag till bup klockan halv 9 så imorgon måste jag gå up klockan kvart i 8 och sen så ska jag tillbaka till skolan för jag vill va med min älskling så jag drar tillbaka till skolan imorgon typ vid 10-11 hoppas jag.

Ni undrar vell vad BUP är va?  Bup är ett ställe i Karlstad där man går till om man har det svårt hemma , mobbad , ät brist , och olika sjukdommar.

Där emot så går jag till bup för jag har en skjukdom som heter Adhd

Adhd: 

ADHD  är en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som utmärks av bristande uppmärksamhet och hyper- eller hypoaktivitet. Det finns tre varianter av ADHD: en som innebär att man har koncentrationssvårigheter och tenderar att vara inobservant på sin omgivning, en som innebär att man är hyperaktiv och impulsiv, och en som innebär att man har båda de tidigare nämnda sorternas svårigheter.

men min diagnos är att jag blir lätt störd asså då menar jag med att jag kan bli arg lätt, jag har skräcksyndrom och skräcksyndrom betyder att om jag skulle kolla på en skräck film eller nåt så kan jag uppleva det jag tycker är läskigt i verkligheten och om jag skulle bli för rädd så kan jag svimma och tappa andningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0