2011-01-23

Tja idag har jag bara chillat här hemma med syr min. Har inte gjort så mycket idag utan att jag har färgat håret eller min syster gjorde det xD men iaf det blev väldigt bra och det syns mer nu att jag har färgat håret. Idag skrev en kompis till mig att det var några som bråkade med han då skrev jag vilka? han bah logga in på skype då gjorde jag det då bjöd han in mig i chatten. Dom kallade mig massa som neger kines jävel och massa och jag blev piss sur! men såklart man blir det om nån skriver det och jag är fortfarande små sur men det är bara för allt är så rörit just nu men det ordnar sig när man har familjen som ger en stöd<3

Just nu sitter jag jag vid datorn och lyssnar på musik och små snackar med syran<3
snart ska jag nog gå ner och äta lite kvällsmål haha xD men vi ses imöra hejdå xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0