Zlamare :3

Tjenare!
Idag har det varit en bra dag. Och idag har det varit som vanligt att jag gick till skolan  träffade ebbah<3 och var med mina kompisar och det. Men idag på bilden så gick vi ner till stan och skulle göra nåt kom inte ihåg riktigt var det var men iaf det var tråkigt men efter det så gick jag till Lytan  och gick in i frisör sallongen där och kollade efter en wax burk som jag vill ha  den heter di:f/ d:if  den är lite större och kostar 251kr och det är värt att köpa den men jag har inga penagr just nu så jag ska säga till mamma att jag vill ha en sån. Och  inna jag gickin så träffade jag Ebba's mamma pia vi typ hälsade på varandra och pratade lite och det sen efter det så gick jag hem till mig  ;D


Kommentarer
Postat av: ebbah

sv: men ja:P

2011-02-12 @ 15:19:14
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0