Sp-lov dag ett

 Tja nu har mitt sp-lov ( sportlov)  gud vad jag saknar min ebba ! :'( känner mig helt tom nu när jag inte träffar henne varje dag som jag får göra i skolan :( men det bästa är nog att jag kommer få va med henne på Onsdag då ska hon få min bamse kram åååå längtar ditt!!!! ja men i natt så drömde jag om henne typ att hon knackade på min dörr och jag öppnade och det stog till Eddie <3 jah bah okej då öppnade jag då kom ebba fram och gav mig en kram  ååå jag älskar dig så !<3

ja men i natt drog jag och syr min till en kompis typ 00:00 och så kom vi hem idag typ 14:00 ja men ja jag har gjort om bloggen som ni ser och jag har bevhåv av nya bilder just nu men ja det kommer snart men det var inte så mycket vi får höras  Hej hej HEJ DÅ XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0