säfsen^^

 Tjena

Idag vare ju säfsen med skolan och idag fick jag gå up halv 7 men jag hann göra mig klar och sen satt jag med kevin en kompis i bussen och det tog 1, halv men det kändes typ 2 timmer xD för jag hade tråkigt menj ag smsade med älsk då blev det inte så tråkigt sen när jag kom fram så satte jag mig  inne i värmestugan sen så drog jag till pulkabacken och åkte lite jag typ körde på HALLDIN fan vad jag skrattade sen så råkade jag köra på hassan (6) ja men sen så drog jag till värmestugan igen och möte ebba amanda , sen så resten av dan satt vi uppe i caffeterian jag typ somnade i ebbas armar ja sen så vid klockan 4 så åkte vi hem sen när jag kom hem så var jag med ebba till 7 sen dråg jag hem för hon skulle bort då möte min sysster mig vid handlarn typ sen så gick vi hem och kollade på Halv 8 hoss mig ja just nu sitter jag och gör klart videon som jag ska visa ebba imorgon för vi ska va då ;) ja men vi ses  herrah



Att bara tänka på dig får mitt hjärta att slå!<33333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0