Run to next Friday!



Tja igår slaggade Andreas hoss mig vi typ hade kul för vi lanade han satt vid  min dator och jag satt vi den andra vi typ hade en chatt men min älskling ebbah<3  haha jag och ebbah skrev saker till andreas om att han stirrar för mycket på oss om vi ( pussas) hehe men i chatten så stirrade han in i skärmen när han pratade med oss haha typ beroende av mig och ebbah men då skrev jag men stirra på amanda ist hehe dåå blev han tyst ( PINSAMT FÖR HAN (6) heheh men just nu gör jag inte så mycket typ vakana vid halv 12 sen så följde jag Andreas hem en bit sen så smsar jag men amanda och försöker få tag på älsk för jag vill prata med henne för jag sakanr henne så men iaf jag behöver bara vänta  1 dag kvar sen  så träffar jag henne imorgon som tur är hehe ;)<3

ja men iaf nu ska jag fixa lite på bloggen men vi höres ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0