Andreas Carlén bro

Tja idag är jag med min första bästavän som jag fick när jag kom till sverige då när jag började skolan och han heter Andreas, under åren har vi alltid varit bröder men ibland så tappar vi kontakten med varandra men det blir ju så men det vill jag att vi ska ändra på för du är en an mina vänner som står mig närmast för dug kan man lita på för jag vet attt du inte skulle vända rygggen till mig för du har en good personlighet i dig, jag vet att du alltid finns för mig här bror och du ger mig så mycket nästan för mycket ochj ag vill visa också att jag finns här för dig om du läser det hära så är och kommer du alltid att vara min BROR!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0