ALL HEARTS DAY ( ALLA HJÄRTANS DAG)

Hej
på måndag är det alla hjärtans dag! då tänkte jag va med ebba<3 men hon kunde inte så jag tror att jag ska följa med henne hem och det. På onsdag är det 10 månader för mig och ebbah 10 underbara månader som jag aldig kommer att glömma. För hon är en sån underbar person och är allt det bästa som har hänt i mitt liv. Hon är den speciela tjejen för mig jag gillar hennes peronlighet och är mycket vacker och busig jag älskar henne så jävla mycket , min kärlek för henne kan jag inte förklara med ord för jag kan bara säga att min Kärlek är Stark för henne den bara brinner för dig ebbah och ingen annan, Du ska veta att jag älskar dig för den du är inte för hur du ut och det är sant och du ska veta att jag aldrig kommer att sluta älska dig för jag vet att vi små bråkar ibland men det måste man ju i ett förhållande vah? men  även om vi bråkar så glömm inte att jag älskar dig!

Våra minnen har varit helt underbara allt vi har gått igenom kommer alltid att finnas kvar och jag hoppas att vi får mer minnen som vi kan dela med varandra!<3



http://www.youtube.com/watch?v=GkuypwKUX2Y
 ( den här låten påminer mig om dig så jävla mycket! blir rörd när jag lyssnar på den)

Jag Älskar Dig Ebbah!<3


Kommentarer
Postat av: ebbah

lilla gubben, det heter valentine's day..

any way, jag blir så jävla rörd av det du skriver till mig. precis som du säger, det finns inte ord för min kärlek till dig<3

älskar dig!<3<3<3<3<3<3

2011-02-13 @ 13:27:36
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0