2010-11/9 - roligaste Dagen någonsin






  Tjenare Tjen0!

Igår var jag på Bygget med elias elin hanna fredrik  (666) sen vid 23-24 drog vi från bygget och var ute till 01:00 sen gick vi hem till mig , men på vägen när vi stannade vid en lekpark så såg vi en kille som kom han typ ramlade ihop så vi typ garvade ihjäl oss , sen efter en stund  så ligger han bara där typ död så i dag ska vi kolla om han är där (6)

men de chill!!

men just nu sitter vi och garvar för elin elias och hanna har nyss misshandlat mig (666) de chill jag bara skrattade ihjäl mig för jag är du sadist(666)  sadisst = (skrattar när folk lider elr mig själv när jag t.e.x slår mig )

men vi höres (66666666)









Kommentarer
Postat av: tdythuth

Sadist betyder inte det, retard

2010-09-11 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0