"Storfors"

Tja idag har jag kommit hem från Storfors. Jag var med Issa och Markus jag sovde över hoss markus vi typ gjorde inget spicielt men det var chill. Jag tog bussen hem halv 3 och kom hem 3 sen gick jah från stationen hem och kom hem typ halv 4 åt och pratade med mamma hade det trevligt.
Men just nu är jag så trött och depar över min kompis över en sak som har hänt så jag ska va med henne imorgon ocg låta henne prata ut o.s.v  ja men vi hörs hejdå.

och nu kommer det några söta bilder på Issa Och Simon...
 

                               
                                                                                                                     
   








(  Jag har redigerat bilden)
                                                                                                                                 ( men Simons syster tog bilden)







När jag ser när dom pussas och håller om varandra så tänker jag på min Älskling.
Jag längtar så mycket efter att få träffa Ebba för jag klarar inte en minute untan henne
 Och jag vill bara hålla om henne för när jag inte är med henne så är jag helt kall men när hon rör mig så blir jag helt varm....


Kommentarer
Postat av: ebbah♥

älskar dig, saknar dig jätte mycket:'( <3333333333333

2010-11-06 @ 11:29:08
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/
Postat av: Eddie

Vill bara hålla om dig , när jag såg simon hålla om den han älskar så tänkte jag på dig , känslan att få hållaom dig saknar jag <3333333

2010-11-06 @ 12:47:45
URL: http://eddielundberg.blogg.se/
Postat av: ebbah♥

sv; aww, puss & kram! :* <33333333333333

2010-11-06 @ 19:12:03
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0