2010-11-16





Hej

Idag är jag lite deep för det hände en sak i skolan  som jag inte vill berätta om det är okej. Men iaf jag fick gå hem tidigare från skolan för jag var så upprörd och arg  över det som hände , för jag kände själv att jag inte kunde vara i skolan just då för jagvar tvungen att lungna ner mig o.s.v men just nu är jag glad.

För jag kom nyss in  för att jag och min sysster gick och köpte godis det var iaf lite bättre så jag slapp tänka på det.

Och en annan grej  som gör mig glad är att jag ska va med Ebba imorgon och jag längtar tills imorgon för då ska hon få en översakning som jag har planerat länge på att göra men inte fått bra läge fört men det får jag imorgon så jag är lite spänd över vad hon ska säga och tycka om det men vi får see vad som händer imorgon.

snart ska jag ut med mina hundar sen efter det ska jag duscha och ringa ebba<3

+ imorgon är jag ledig för min mamma pappa och syr min ska till Ulared så det blir föräldra fritt imorgon men det bästa är att jag får va med Ebba<3

Ja men vi ses Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0